Miért nem vette át a székhelyszolgáltató a küldeményt?

A székhelyszolgáltatás során a cégnek az a feladata, hogy a megbízó cégnek a leveleit, csomagjait átvegye, erről értesítse a kapcsolattartót illetve megőrizze a küldeményt.

Akkor még is hogy lehet az, hogy nem vette át a székhelyszolgáltató a leveleket. Három olyan lehetőség van, amikor a székhelyszolgáltatást végző vállalkozás nem veszi át a küldeményeket. Nézzük meg ezeket a lehetőségeket:

  1. A székhelyszolgáltatási díj nem lett kifizetve, így a székhelyszolgáltatás fel van függesztve. Ilyenkor a szolgáltató nem köteles átvenni a küldeményeket.
  2. Nincs jogosultsága a székhelyszolgáltatást végző cégnek átvenni a leveleket, ez akkor fordulhat elő, ha postai meghatalmazás nem történt meg.
  3. Az utolsó ok pedig az, ha a cég valamelyik tagjának érkezik a levél, ilyenkor a székhelyszolgáltatás nem veheti át a levelet mert nincs meghatalmazása.

Mivel egy cégnél fontos, hogy a küldemények mindig időben kézbesítve legyenek, ezért érdemes körültekintően választani székhelyszolgáltatást. A székhelyszolgáltatás díja legyen midig időben kifizetve, hogy a szolgáltatás ne szüneteljen, a meghatalmazások legyenek minden esetben letisztázva a kellemetlenségek elkerülése érdekében.

No Comments

Post a Comment