Google Adwords – érdemes használni?

A Google Adwords jelenleg a legnépszerűbb és leginkább használt online hirdetési platform, amely optimális beállításokkal rendkívül költséghatékonyan alkalmazható. Számtalan beállítási lehetőségeinek köszönhetően rendkívül precízen célozhatjuk vele a potenciális ügyfélkört, így a marketingre fordított keretünknek sokkal nagyobb része lesz hasznosan felhasználva és sokkal több bevétel származhat ebből a forrásból.

Sok esetben akkor merül fel a kérdés, hogy egyáltalán érdemes-e Google Adwords-re költeni, amikor egy cég a számára fontos kulcsszavakra már eleve elől van a Google organikus találati listáján. Azonban, ha megnézzük egy felkapottabb kulcsszó találati listáját, akkor azt láthatjuk, hogy a találati lista élén csak Google Adwords hirdetések szerepelnek, általában négy darab hirdetés. Gyakorlatilag görgetés nélkül nem is lehet látni az organikus találati listát, így várhatóan egy-egy kulcsszavas kereséskor sokan lesznek, akik csak a Google Adwords hirdetésre kattintanak és nem is jutnak el a Google organikus találati listáján lévő weboldalakhoz. Így ha egy cég csak a normál, nem fizető találati listán szerepel, de nem hirdet a Google Adwords rendszerében, akkor komoly számú potenciális ügyfélkört hagy figyelmen kívül.

No Comments

Post a Comment