Mobilmarketing, SMS küldés

Mobilmarketing szoftvermegoldások helyi vállalkozások számára

Ha helyi vállalkozást vezet, érdemes lehet mobilmarketinggel foglalkoznia vállalkozása számára. A The State of SMS kutatása szerint az SMS-ek 90%-át a kézhezvételtől számított 3 percen belül elolvassák. Összehasonlításképpen, egy több mint 25 millió e-mailt tartalmazó Hubspot-tanulmány szerint az átlagos e-mail-nyitások aránya 37%. Más tanulmányok azt mutatják, hogy az átlagos e-mail megnyitási arány akár 20% is lehet.

Ezenkívül az SMS átlagosan 6-8-szor nagyobb elkötelezettséget vált ki a kiskereskedők számára, mint az e-mail marketing. Ügyfeleket is vonzanak a vállalkozásához, és átlagosan 30-50% feletti beváltási arányt eredményeznek a kuponok esetében.

Tehát hogyan kezdheti el az SMS-marketinget?

Rengeteg szoftveres megoldás létezik az SMS marketinghez. Íme néhány, amelyeket érdemes megvizsgálni, ha el szeretné kezdeni a mobilmarketinget.

Az Avochato egy szöveges üzenetkezelő rendszer, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kezeljék az ügyfelekkel folytatott szöveges kommunikációt. A felhasználók egyszerre több ügyféllel is üzenetet küldhetnek. A rendszer alkalmasnak tűnik a több ügyféllel rendelkező vállalkozások számára, amelyek személyre szabott, egy-egy kommunikációt igényelnek.

Az EZ SMS-ezés lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy feliratkozzanak egy vállalkozás SMS-marketinglistájára úgy, hogy kódot küldenek egy számra, amely után ajánlatokat, kuponokat és egyéb promóciókat kaphatnak. Azt is lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy szöveges üzenetek útján ügyfélszolgálatot kínáljanak. Az egyéb funkciók közé tartozik a születésnapi és időpont-emlékeztetők, képüzenetek, szavazások, elemzések, integráció más támogatási/e-mail marketing platformokkal és még sok más. Még fehér címkével is rendelkeznek az ügynökségek számára.

A Whatsapp lehetővé teszi, hogy egyszerre 256 fős csoportokba vegyen fel embereket, de tetszőleges számú csoportja lehet. A szegmentálás lehetővé teszi, hogy célzott üzeneteket küldjön különböző embercsoportoknak.

A Loyal Patron egy éttermek és helyi kiskereskedők számára tervezett marketingautomatizálási csomag, amely lehetővé teszi a szállítók számára, hogy egy helyen kezeljék mobilmarketingjüket, e-mail marketingjüket és hűségprogramjukat. Még egy olyan funkcióval is rendelkeznek, amellyel e-maileket gyűjthet ingyenes WiFi szolgáltatással.